10.8.10

main bedah bedah

wah!semalam bedah katak. semua macam EEW! masa mula2 je okey.
ha, semua orang bedah berpartner, ada several je bedah sorang2. including me! haha. 
jangan tak tau. aku ni ala ala berani malu.

masa nak ambik katak tu, masing2 geli mat mat. moist tau kulit dia. EEW!(again).
macam ni; 


bila cikgu cakap dah boleh bedah, semua konon excited. aku tak payah cakaplah.
siap da ready dengan mask lagi. BUSUK! 

dengan lafaz BISMILLAHIRAHMANIRAHIM, aku belah la katak tu. adela rupa camni;
dekat kulit dia, ade blood capillary. tu yg buat para katak ni boleh bernafas ikut kulit.
then cikgu suruh bukak bhgn dalam. tengok organ2 pulak. bila darah tetiba keluar, aku jerit CIKGUUU!
hehe. katak tu kan, macam mintak tolong je. jangan bedah aku, jangan bedah aku. ish, ape aku merepek ni.
hihi. nk tgk tak organ2 katak tu? camnila ;
YUCKS! kan

lepas tu kitorang main buang je katak2 sekalian itu. sorry katak.

1 ulasan:

ikha rosli berkata...

euwwww! HAHA. wei. aku dah follow kau. follow aku cepat! :p
sikidalyangberkacamata.blogspot.com